Aquest és el nostre lema. I ho hem triat en altres opcions perquè busquem l’excel·lència, la millor qualitat cuidant a més el que tenim més a prop; aquest és el nostre compromís
Padesa ha renovat la seva imatge. Entrem en una nova etapa on volem seguir donant el millor de nosaltres mateixos, una nova marca que genera encara més confiança i que reflecteix encara millor els valors de la nostra companyia. A l’experiència de més de 40 anys li injectem ara una comunicació més moderna, atractiva i innovadora.
Padesa, un pas més
La nostra missió és satisfer les necessitats dels nostres clients, oferint-los productes de la màxima qualitat, vetllant per una alimentació saludable, i tot això compromesos sempre amb la societat i l’entorn local.
La nostra visió és ser un referent en el mercat alimentari per la nostra qualitat, compromís i servei, desenvolupant una important varietat de productes saludables sota un control alimentari exhaustiu, i innovant constantment per avançar-nos a les necessitats del mercat.
En Padesa som conscients que la societat avui en dia evoluciona a un ritme vertiginós, el que ens exigeix un impuls constant i un esperit de superació per ser el referent a seguir en aquest creixement. Volem progressar això sí, sense oblidar els nostres orígens, ja que les generacions anteriors van ajudar a desenvolupar el germen d’aquesta marca, generant un projecte comú entre clients, treballadors, proveïdors i empresa.
Padesa, més a prop
En Padesa volem desenvolupar i ampliar encara més el nostre paper en la societat aconseguint productes i serveis que responguin amb la màxima qualitat a les necessitats que se’ns plantegen tant a nosaltres com als nostres clients. Perquè en Padesa les persones som el més important.
És per això que s’han habilitat nous canals de comunicació, com ara la pròpia pàgina web, enquestes, revistes, aquest mateix bloc … Estem en continu creixement per oferir diferents canals on poder expressar les nostres opinions i inquietuds i d’aquesta manera dissenyar accions eficaces que milloraran encara més la satisfacció. Perquè el 41% de les idees innovadores provenen de l’equip humà.
Volem fer un pas més, reinventant, aprofundint i ampliant els nostres horitzons i els dels nostres clients. Amb aquests objectius afrontem el futur des de Padesa.